تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تفاوت مطالب این سایت را احساس کنید! جذب عشق_روابط ایده آل_اعتمادبنفس و دوست داشتن خودت_روانشناسی روابط زن و مرد_ خصوصیات جالب زنان و مردان در رابطه


آرزوی تو دستور توست


آرزوی تو دستور توست

اگر تصمیم گرفته اید که تغییر کنید و به صورت کاملاً واقعی وقت بگذارید و زندگی خود را چه از نظر مالی و چه از نظر روابط و حتی سلامتی جسمی دگرگون کنید، دوره آرزوی تو دستور توست بهترین گزینه برای شماست.

دوره آرزوی تو دستور توست چگونه شروع می شود؟

این دوره کوین ترودو مناسب چه کسانی است؟

در این دوره دوبله صوتی چه چیزی یاد میگیرید؟

پس از گذراندن این دوره چه اتفاقی برایتان رخ میدهد؟

کوین ترودو می گوید: ما به شما قوانینی را آموزش خواهیم داد که سال های سال است در گروه های مخفی به شکل راز بوده است؛ و هر شخصی با هر سطحی که این اصول و قوانین را در زندگی خود به کار بسته به آرزوهای خود دست یافته است.

دلیل این حرف های کوین ترودو به برخی از اساتید موفقیت برمیگردد، کوین ترودو اینطور توضیح میدهد که برخی از اساتید که به شما آموزش موفقیت و کسب ثروت میدهند و ادعا میکنند که استاد هستند در زندگی واقعی خودشان هیچ دستاورد و یا ثروتی ندارند اگر هم داشته باشند از فروش کتاب هایی که در همین زمینه نوشته اند به دست آورده اند، که آن هم ثروت چشمگیری محسوب نمیشود.

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست میگوید: همیشه قوانین موفقیت بین افراد ثروتمند رده بالا در حال گردش بوده است. آنها نمی گذاشتند که افراد معمولی یا متوسط جامعه به این اطلاعات دست یابند چون نمی خواستند که برای خود رقیب داشته باشند. کوین ترودو، هنری فورد را برای شما مثال میزند و می گوید: او یکی از مخالفین این امر بود که انسان های عادی نباید از قدرت ذهن و افکار خود با خبر باشند و باید فقط زندگی را در ابعاد فیزیکی آن ببینند و باورشان این باشد که شانس ندارند و یا باید بیشتر کار و تلاش کنند تا به رویاهای خود دست پیدا کنند.

یکی از نکات مهم در سمینار آرزوی تو دستور توست این است که کوین ترودو میگوید: صحبتهای اساتید موفقیت جهان این است که مهارت خواندن را بالا ببرید و همیشه و همیشه بخوانید. رهبران موفق همیشه در حال مطالعه هستند، زیرا با مطالعه مطالب درست، شبکه های عصبی در ذهن ما تشکلیل میشوند که تبدیل به خلق و خوی ما میشوند. پس یکی از مهمترین موضوعات برای کسب موفقیت و ثروت در زندگی این است که شما باید قابلیت آموزش پذیری خود را بالا ببرید .


مبلغ قابل پرداخت 307,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 275

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • کتابچه باگت ذهن
  • آرزوی تو دستور توست
  • دوره ی متفاوت و نتیجه بخش معجزه
  • ۳ قدم تا جذب عشق( تمارین و ادامه در دوره)

خدا یدونه هست! مشکلات رو شریک خدا قرار ندهیم!