تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

تفاوت مطالب این سایت را احساس کنید! جذب عشق_روابط ایده آل_اعتمادبنفس و دوست داشتن خودت_روانشناسی روابط زن و مرد_ خصوصیات جالب زنان و مردان در رابطه


چرا گاهی تو اوج رابطه ناگهان احساسات بد به ذهنمان یورش می آورد؟


چرا گاهی تو اوج رابطه ؛ناخواسته احساسات بد به ذهنمون یورش میاورند؟

ذهن انسان ساختار عجیبی داره گاه یک جرقه کوچیک برای ذهن ناخودآگاه ، یادآور اتفاقی در گذشته هست و جالب اینجاست که این موضوع رو خودمون هم نمیدونیم و اصلا اون خاطره رو حتی به یاد نداریم اما یک بو ، سلسله ای از اتفاقات ، تصاویر ، موسیقی و ...میتونه ذهن مارو درگیر احساسی که در گذشته تجربه کردیم ، بکند.

چون گیرنده های مغز ما نسبت به اون محرک در گذشته یک واکنش احساسی داده است و اکنون دوباره این واکنش را می دهد..

به همین دلیل گاه ناخوداگاه احساسات ما تغییر میکنند اما از آنجایی که احساس ما ارتعاش ما رو میسازه نباید اجازه دهیم لحظه ای احساسمون در جهت منفی تغییر کنه. درست لحظه ای که در اوج اطمینان از عشق طرف مقابل هستید ناخوداگاه احساسات سرکوب شده گذشته به شما هجوم می آورند و گاه خاطرات قبل و حتی دوران کودکی سبب رفتاری متناقض و ناپخته در شما می شود. که این اتفاق در روابط احساسی بیشتر دیده میشه..

اما با آگاهی درست میتونیم به بهترین شکل چالش های ذهنی دوران کودکی و گذشته رو مدیریت کنیم و اجازه ندیم احساس کنونی ما را تحت تاثیر قرار دهد . همه این مسائل با درست کردن باورهای جدید و پاکسازی برطرف میشود..

تمارین قدرتمند پاکسازی و فایل های باور در دوره مون هست.

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 80

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • کتابچه باگت ذهن
  • آرزوی تو دستور توست
  • دوره ی متفاوت و نتیجه بخش معجزه
  • ۳ قدم تا جذب عشق( تمارین و ادامه در دوره)

خدا یدونه هست! مشکلات رو شریک خدا قرار ندهیم!